Programma wouters

mei - juni

Zondag 5 mei

Ween ween ween… Het is de eerste zondag van de maand, wat dus wil zeggen dat het vandaag geen vergadering is.

Zondag 12 mei

Omdat we tijdens het kamp een super leuke activiteit willen doen, moeten we nog wat centjes verzamelen. Tijd voor een kasactie!! Meer informatie volgt nog via de Whatsappgroep. Afspraak aan de lokalen van 14 u tot 17 u.

PS: Jij komt toch ook voor de vergadering een lekkere croque monsieur van de jogivers eten he?  WABLIEF: WAT WAAR HOE? Onze jogivers organiseren aan de scoutslokalen een croquefestijn. Een heerlijke croque monsieur met een vers slaatje, een fris drankje en achteraf een ijsje van de kapoenen? Klinkt zalig hé! Vanaf 11u30 openen ze hun deur: allen daarheen!
Meer info op hun facebook evenement 'CROQUE FESTIJN'

Zondag 19 mei

Deze vergadering wil je zeker niet missen, want vandaag gaan we ons te pletter amuseren met waterspelletjes! Doe dus zeker kleren aan die nat mogen worden en vergeet je handdoek niet. Afspraak aan de lokalen van 14 u tot 17 u.

Zaterdag 26 mei

De leiding zit weer volop in hun blokperiode. De ideale pauze? Tijd doorbrengen met de wouters natuurlijk! Vandaag gaan we ter ontspanning gezellig samen een film kijken, denk dus al maar na over welke film je graag zou willen kijken. Afspraak aan de lokalen van 18 u tot 20 u.

Zondag 2 juni

Ween ween ween… het is alweer eerste zondag van de maand, geen vergadering dus. Maar niet getreurd want volgende week zien wij jullie alweer terug!

Zaterdag 15 juni

Zoals jullie weten vertrekken we binnen een paar weekjes al op kamp. Aangezien wij niet langer kunnen wachten, gaan we vandaag al een beetje in de kampsfeer proberen te komen. Dit gaan we doen door zoals echte scoutsen zelf vuur te maken, onze sjortechnieken nog wat in te oefenen en liedjes te zingen rond het kampvuur. Afspraak aan de lokalen van 19 u tot 21 u.

☀️🍹Zaterdaf 22 juni🍹☀️

De Jin organiseert vandaag een super gezellige ZOMERBAR vanaf 15u aan de lokalen. Er zullen tal van leuke activiteiten zijn: een reuze springkasteel, nageltje klop, petanque, spikeball,... Daarnaast zal ook de EK match van de Rode Duivels, België-Roemenië live worden uitgezonden.

Plof je neer in één van onze strandstoelen, neem een fris drankje in de hand en genieten maar! Neem jij de zon mee, dan zorgt onz ejin voor de rest? ☀️Allen daarheen is dus de boodschap!

Meer informatie op hun facebookevenement: KLIK HIER

Zaterdag 29 juni

Wat, is het al onze laatste vergadering van het jaar?! Jammer genoeg wel ja :( Maar wij hebben een super leuke bbq voor jullie in petto om het scoutsjaar mooi af te sluiten. Meer informatie volgt nog in de Whatsappgroep.

Heel veel groetjes van jullie favoriete leiding,

Emily   Jill   Néah   Florence   Jonas   Vic