Programma jogivers

mei - juni

5 mei: Eerste zondag van de maand dus vandaag geen scouts spijtig genoeg. We kijken ernaar uit om jullie volgende week voltallig te zien staan. Hou jullie al maar vast voor een maand vol toffe activiteiten!

12 mei: Het scoutskamp is bijna daar en dat betekent dat het weeral tijd is voor het bekende croque-festijn!! Omdat de leiding dit niet alleen kan doen schakelen we jullie hulp in!! Daarom worden jullie voltallig verwacht om tegen 11u00 aan de lokalen te staan omdat de deuren om 11u30 opengaan.

19 mei: JAJA vandaag is het hoe vettiger, hoe prettiger!!!! Dit betekent dat jullie jullie vuile kleren mogen aantrekken om lekker vuil te worden. Iedereen wordt verwacht om 14u aan de lokalen.

26 mei: Nog iets meer dan een maand voor scoutskamp begint en dat betekent dat jullie dan ook terug mogen beginnen sjorren en tenten opzetten! Omdat het weeral een jaar geleden is organiseren we een techniekenvergadering waar we alles nog een keer opfrissen. Afspraak van 14u tot 17u aan de lokalen.

2 juni: Wat?? Weeral de eerste zondag van de maand?!? Dat betekent dan spijtig genoeg geen vergadering ☹.

7 juni: Vandaag is het weeral tijd voor een dropping!! We zullen daarom ook wel een stuk wandelen, dus trek jullie wandelschoenen al maar aan en neem die blarenpleisters al maar mee. Voor vertrek wordt iedereen om 19u stipt aan de lokalen verwacht. Er zal dan ook weer aangekomen worden om 21u.

15 juni: Voor de laatste vergadering van dit jaar organiseren we een lekkere bbq. Verdere informatie volgt nog via whatsapp.

☀️🍹Zaterdag 22 juni🍹☀️

De Jin organiseert vandaag een super gezellige ZOMERBAR vanaf 15u aan de lokalen. Er zullen tal van leuke activiteiten zijn: een reuze springkasteel, nageltje klop, petanque, spikeball,... Daarnaast zal ook de EK match van de Rode Duivels, België-Roemenië live worden uitgezonden.

Plof je neer in één van onze strandstoelen, neem een fris drankje in de hand en genieten maar! Neem jij de zon mee, dan zorgt onz ejin voor de rest? ☀️Allen daarheen is dus de boodschap!

Meer informatie op hun facebookevenement: KLIK HIER

Groetjes van jullie leiding!!!!
Sander      Xiandro        Gitte         Robin        Maya          Dario