Kampinschrijving 2023

Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

Kamp 2023 is in aantocht!

Van 16 juli, voor de kapoenen en voor de rest van 13 juli, tot en met 23 juli gaan we op een heuse Vikingtocht in het mooie Kemmel. Voor we vertrekken, moet er natuurlijk ingeschreven worden. Klik hier om het kampboekje te bekijken.

Wil jij je inschrijven voor ons Viking avontuur?

Dat kan door simpelweg dit formulier in te vullen en vervolgens de nodige kosten (het kampgeld) over te schrijven naar het rekeningnummer van de scouts. Je dient het gepaste bedrag (zie hieronder) over te schrijven naar BE90 7344 0209 6432 . Gelieve dit in orde te brengen voor 10 juni met de volgende mededeling: "Kamp 2023 + naam en familienaam van uw kind + tak van uw kind".

• Kapoenen: 120 euro
  • Wouters: 140 euro
  • Jogivers: 160 euro
  • Givers: 160 euro

Belangrijk is dat dit formulier ingevuld wordt per kind, dus voor elk kind dien je een nieuwe inzending te doen. Moesten er financiële moeilijkheden zijn, geef dan zeker een seintje aan één van ons. We zoeken dan samen naar een oplossing, zodat iedereen zonder zorgen mee kan op kamp!

Medische informatie kan u ons doorgeven en aanpassen op de groepsadministratie door deze in te vullen in de individuele steekkaart. Deze moet verplicht nagekeken worden voor de inschrijving van uw kind bevestig wordt.  Wij hopen alvast dat iedereen meekomt op kamp. Wij kijken er al naar uit!

Veel scoutse groetjes,

Scouts Vossem