GROEPSWEEKEND

Beste ouders

Het is weer bijna zover, over een maand is het weer tijd voor ons jaarlijks groepsweekend! Wat houdt dat in? Alle takken vertrekken samen op weekend om elkaar beter te leren kennen en ter voorbereiding van ons grote kamp.

Pak je teletijdmachine alvast in, want het thema van dit jaar is Reis door de tijd! ⏰ Een heel weekend lang leren we alle tijdperken kennen die de geschiedenis heeft doorstaan en dit doen we met mega leuke spelletjes en activiteiten!

Het weekend zal doorgaan op 19-20-21 april. Wij verwachten jullie vrijdag de 19e om 19u verkleed aan de Chirolokalen van Mol. Het adres hiervan is Martelarenstraat 157a, 2400 Mol. Zondag om 12u kunnen de leden hier terug worden opgehaald.

Om een idee te hebben hoeveel leden we kunnen verwachten, vragen we op voorhand in te schrijven via deze link!  De kostprijs van het weekend bedraagt 27 euro. Gelieve dit over te schrijven naar het rekeningnummer BE90 7344 0209 6432 met de vermelding 'groepsweekend + naam + tak'

Vervolgens nog een korte lijst met spullen die zeker mee moeten:
- Verkleedkledij in thema (bij aankomst)

-kapoenen: oermensen

-wouters: grieken en romeinen

-jogivers: de middeleeuwen

-givers: jaren 80

-jin: y2k

- Kleren waarmee je kan ravotten
- Uniform
- Bedje + slaapgerief
- Toiletzak
- Gamel en bestek
- Identiteitskaart

GSM, tablet, ... horen niet bij de scouts, dus vragen wij om deze thuis te laten. Snoepjes en andere lekkernijen moeten ook thuis blijven, wij voorzien dit wel voor hun!
Bij verdere vragen kan je ons steeds een berichtje sturen. Wij hebben er alvast super veel zin in en hopen dat jullie allemaal meekomen zodat we er met z'n allen een spetterend groepsweekend van maken!

Groetjes
De leiding van Scouts Vossem